Tema: Re: alyva mediniam baldam
Autorius: T:\)
Data: 2009-12-04 10:21:07
jei kaune tai pasiziurek kur tavydas, rusyje yra dazu parduotuve turi ir alyvos nemazia pasirinkimo. Ten pirkau faxe alyvos, bet dar neisbandziau. Bet juos rekomendavo is ten kur baldus pirkau. Beje butinai atkreipk demesi, kad yra alyva skirta lauko baldams ir vidaus baldams. Lauko baldu alyva yra su terpentinu ar kokiu kitu skiedalu, kad geriau isigertu ir pan. Sake, net reiktu dirbti su guminem pirstinem nes rankos pradeda kaisti (ant etikeciu buna net paraysta skudurus sudeginti arba idti i vandnei,nes galimas savaiminis uzsidegimas :).
Anksciau peralyvaves buvau su gamintojo duotu slakeliu aliejaus vidaus baldams. Tai jokio kvapo nebuvo (nebent siek tiek kaip naturalaus aliejaus). Beje, aliejaus dar ir duluksa turi nemazai.

T:)