Tema: Re: Buitiniu prietaisu servisu ikainiai :(
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-03 20:54:20
Man - senam pijokui, daktarai liepe rist su pijokavimu bent 2 men metusoe ,
o tuo metu gert vaistus nuo kepenu. Kaip optimaliausius ivardino Hepatil.
Pas mus jie kainuoja 52 lt uz 28 tabletes.Tai manai yra pigu?
O stai pavasari vaziavau pasisveziuot i Lenkija ir tarp kitko prie stalo
uzsiminiau apie tai kiek pas mus kainuoja sie vaistai. Pazystama nuejo i
vaistine ir nupirko man 10 pakuociu sio preparato ir sumokejo uz pakeli
11,49 pln. Turbut nera sunku pasiskaiciuoti kiek tai butu litais - iki 10
LT. Tai ar ne plesimas viduryje dienos vyksta pas mus? Ir man giliai pxj ar
cia pasakiskus antkainius kraunasi farmaciniu imoniu atstovai ar
perpardavinetojai - vaistininkai, o as tik matau, kad tai yra lupikavimas :(

P.S.Asmeniskai pazystu 3 vaistiniu savininkus ir neblogai pazystu turbut
stambiausia lietuviska farmaciniu preparatu platintoja (buves kursiokas),
todel galiu itart ju pelnu kilme.