Tema: Re: Buitiniu prietaisu servisu ikainiai :(
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-03 20:09:39
a) kai man reikejo Blum stalcio pavazu , atlaikanciu 40kg-atstovai Vilniuje uzgiedojo, kad privalesiu pirkti ipakavima (6vnt) ir tai man kainuos......nu kruva pinigo. Parasiau vokietijoje sedinciam atstovui, paaiskinau situacija su Vilniumi, pasakiau, kad negaliu moket uz 6 poras, nemates akyse nei vienos-tai vokietis pazadejo be problemu idet i siunta ruosiama i vilniu. Susilaukiau skambucio is vilniaus ala-ka jus ten primelavote, kam jus ten prisikundete, jusu preke jau atkeliavo. Gavau -kiek pamenu, mazdaug uz 60 proc kainos, iskaiciavus ant vienos poros, kokia prase vilnieciai. IR NEREIKEJO 6 poru pirkti!
b) Panasi situacija su Bang 0lufsen atstovais Vilniuje. Nusipirkus devaisa, kuriame neilgai isgyveno kraunamas akumas-vilnieciai pasiule pirkti ir nepigiai. Parasius i Vokietija su motyvacija, kad akumas pagal pagaminimo data senas -gavau atsiprasyma ir po kiek laiko paketuka su nauju akumu (dykai)
c) pirkau laboratorini bloka. Pardavejas-neturejo noro ar galimybiu gaut isamia naudojimo instrukcija ir visu jungciu paskirtimi. Parasiau i Vokietija, matyvavau, kad mol nezinom paskirties kai kuriu jungciu, taciau bloku labai patenkinti-atkeliavo pdf formatu issami instrukcija su schemomis.

Zodziu-kartais susidaro ispudis, kad lietuviukai skaito per mazai uzdirbantys, kad galetu labiau stengtis reprezentuojant preke. Jeigu imanoma motyvuot-reikia rasyt ir nebijot. Kaip nekeista, kazkokio kaubojo is lietuvos uzklausimas nera numetamas kaip nereiksmingas netgi pakankamai didelio boso e-korospondencijoje.

Sutinku-visur yra visokiu tu atstovu. Pasitaiko ir lietuvoje sektinu pavyzdziu.