Tema: Re: "Meteo" stoteles
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-12-03 12:10:47
Vokiskame manuale raso, kad lauko jutikliai be indikatoriaus skirti
temperaturoms iki -35 berods, o su indikatoriais iki -5, bet is patirties
galiu pasakyti, kad jau 4 metukus veikia lauke ir nieko. Vienintelis dalykas
kuri noriu uzakcentuoti nor tai niekur neaprasyta. Kai ateina laikas keisti
elementus-keiciame juos lauke arba atnesame jutikli i kambari, atidarome ir
dzioviname puse dienos. Kazkaip del kondensato baisoka. Bet tai tik mano
nuomone.

Yra kita problema-ne visuomet nuskaito duomenis is lauko jutikliu. Ir
nezinau ar cia tik pas mane ar ir pas kitus. Na lyg paskaimynus kiek zinau
arti nera, kad galetu dazniai pjautis. Ir elementu stovis tikrai ne
rodiklis. Per 4 metus supratau, kad tai mistika. Nesvarbu net atstumas-gali
uzplaukti ir is gretimo kambario nenuskaitys. Ar pas ka yra panasios
problemos? Pas mane 2 skirtingi modeliai. Tiesa neturiu brangiai
kainuojancios ir viska matuojancios stoteles