Tema: Re: Elektra taupancios lemputes
Autorius: config.lt
Data: 2009-12-03 10:43:00
pirkau Maximoj pries pusantro men OSRAM 11W po 6lt per akcija. Garantija
namu vartotojui 3 metai
Ermitaze jos brangesnes - prasideda nuo 14W uz 7 ar 8lt
cia pigiausi modeliai, be jokiu greitu startu. Isidega per keliam minutes
tik, pagal instrukcijas tarpai tarp ijungimo/isjungimo turi but ne mazesni
kaip 30min
mano isvada - uz tiek ir su tokia garantija tai apsimoka labiau uz
kaitrines. Ypac ten, kur sviecia daug valandu per para. Pvz, kaip pas
Terpentina

Kitokiu pirkt neapsimoka del kainos/garantijos santykio. Isbandziau visokiu
noname kalna, nelaiko