Tema: Re: "Meteo" stoteles
Autorius: Blinda
Data: 2009-12-03 08:32:52
Jei nera skubu ir keliauji po Europa, tai nepirk Lietuvoj, nes pas mus
kainos uzvirintos nerealiai. Skandinavijoj labai padorios siu daiktu kainos
ir pasirinkimas. Suomijoj pirkau uz truputi daugiau negu 100lt. super duper,
turbut su visiais galimais pribumbasais (ir radio lauko davikliu).

Man tik kyla klausimas (manuale neradau atsakymo) ar tuos radijo daviklius
su skystu kristalu displejum galima taip paprastai i lauka kisti?