Tema: Re: Stogas
Autorius: eimaz
Data: 2009-12-02 11:03:35
minimaliai ipjove fasado apdaila, ir ileido sia jungti i siena. na kiek
suprantu tas ipjovimas tik i pati tinka, net nedaeinant iki polistirolo. bet
po stipriu liuciu pamatem kad vistiek leidzia. tuomet is vidaus skardos
praejo su kazokia juoda derva ir vel ta jungti istate i vieta. na ir dar
paprasiau, kad is virsaus praeitu su silikonu. dabar lyg ir ok, kuris laikas
nebeslampa.