Tema: Re: Elektra taupancios lemputes
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-02 09:48:54
Aš į tą reikalą pažiūrėjau iš kitos pusės. Pas mane kieme 14 šviestuvų,
vidutiniškai žiemos metu per parą dega 10 val 8wx10val = 80w x 30
dienų=2.4kw x 0.40lt = 0.96lt/vnt
0.96lt x 14 =13.44lt/mėn.
Paprasčiausiai jei aš pirkčiau kaitrines - man per brangu būtų apšviesti
kiemą. Dar buvau svaigęs apie ledus, bet man pasirodė brangu, o ir bijojau,
kad pavogs, tai ledai manau bus įsukti, kai šitos nusibaigs ir ledų bus
visokių ir jie bus pigesni. Dabar ledai sviecia tik virš įėjimo, ir esu
patenkintas šveisos gausa.

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
aha, taupo. ty naudodami ta mazesni kieki energijos duoda ta pati
apsviestuma. klausimas tik kiek turi sutaupyt kad atsipirktu :) beje, labai
nustebau, kai radau kad ant kaikuriu halogenu raso kiek liumenu duoda