Tema: Re: Langu istatymas
Autorius: dz
Data: 2009-12-01 23:32:20
Kur klinkeris ten pas mane dejo juosta ta savaime besipleciancia. Siaip esme
langu montavime yra tokia pati kaip ir stogo ar karkasines sienos sienos, ty
i termoizoliacijos sluoksni (makrofleksa) neturi patekt dregme is vidaus -
reik garo izoliacijos (plevele, silikonas ar pan), o is is termo sluoksnio
dregme turi pasilsalinti laisvai, ty is lauko neturi but uztepliota kokiu
silikonu. Tinka ta pvz butilo (ar kokia ten) juosta, kur sienos danga yra
tinkas tai ji netinka, uztenka uzsandarint makrofleksu ir uztinkuot.