Tema: Re: Parduodamas, o gal pusdykiai kaip ir dovanojamas namas Babtuose
Autorius: Remigijus
Data: 2009-11-25 10:24:58
Va cia tau ukiskai pakalbeta. Triuksmas man ir nepatinka... Nors sienos
storos, gerus langus susidejus nieko nesigirdes. Vieta strategine ne
gyvenimui o veiklai vykdyti. Tai reikia parduotuve daryti ir pardavineti
bandeles... Padaryti didele aikstele, tegu stoja furos ir maitinasi
pakeleiviai, bo toj pusej nieko tokio ner prie Kauno....