Tema: dvitaktes vs. keturtaktes zoliapjoves
Autorius: Blinda
Data: 2009-08-03 15:31:10
Ankstesniame (pridejau zemiau) poste buvo info, kad dvitaktes zoliapjoves
turi privalumu pries keturtaktes, kad jas galima vartyti, pjauti slaitusir
pan. O kokie ju trukumai? Aisku viskas nuo konkretaus modelio priklauso, bet
gal kas galetu jas taip gubiai palyginti?

> Dvitaktėj tepalą pili kartu su benzinu į tą patį benzo bakelį, keturtaktėj
Ir 2-takte nebijo slaitais vazineti buti vartoma ir t.t., nes tepimas vyksta
kartu su tepalo-kuro misiniu.

ExDi

> O kuo tos dvitaktes ir keturtaktes man kaip vartotojui dar skiraisi?

Dvitaktėj tepalą pili kartu su benzinu į tą patį benzo bakelį, keturtaktėj
bakeliai atskiri. Tuo ir skiriasi.

O kuo tos dvitaktes ir keturtaktes man kaip vartotojui dar skiraisi?
Isivaizduoju keturtakte bus tylesne, gal galingesne....?