Tema: Re: Stogo samata, pasidalinkit skaiciukais
Autorius: new
Data: 2009-07-29 14:24:09
ziema renovuotas siferinis stogas, gegnes paliktos senos, taciau storinta
10cm bruseliais ir deta vata.

165kv darbas su medziagom(iskaitant latakus) ~23 000.

dabar pigiau turetu but, nes medziagos dar nebuvo taip atpige.

darbas kazkur 35lt iskaitant pastolius, kamino skardinima ir tt...

mano stogui nuo nulio su pakalimais ir latakais 185 kv medziagos kainavo 22
000(brangymeciu, pries 1.5m), vata paroc 30cm, skarda puralu dengta.