Tema: Re: sienu hidroizoliavimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-07-20 11:06:54
Va kaip tik penktadieni man uzbaige namo keleta sienu valyti ir impregnuoti.
Pirkau toki vokiska impregnanta pas juos
http://www.spec.lt/katalogas/imone/spalvu_sokis_uab_230418/

Litras apie 25lt  tai su 10 ltr nudaziau apie 100m2  Tepiame teptukais, 2
zmones slapias ant slapio. Tepeme anksti ryta kol sienos dar saltos, vienas
zmogus tepa nuo apacios i virsu, po jo eina antras zmogus. Tepeme visas
klinkerio plytas ir siules. Rezultatas: Plyta vos vos patamsejo, siules
spalvos nepakeite, vizualiai nesuprasi ar impregnuota. Bet po lietaus
vaizdas kitoks ant imprenuotu sienu vanduo nesilaiko, tiesiog vandens
laseliai kaip nuo zasies.Praejus lietui impregnuotos sienos momentaliai
sausos, lyginant su neimpregnuotomis.