Tema: Re: Pagalbiniai darbininkai
Autorius: Blinda
Data: 2009-07-20 09:13:16
Dar vieno dalyko neatsizvelget, kad tas "ofisinis" tam, kad tokiu taptu
turejo smegenis dziovinti moksluose ir nieko negauti (kiekvienas
skirtingai), o kartais dar ir primoketi uz moksla, nes tas kuris isvis
smegenu nedziovino, tai vargu ar i gera atlyginima pretenduoja (net ir labai
issimokslines negauna garantuoto ir gerai apmokamao darbo), o pagalbinis
savo pinigeli gaudavo iskart.
Del atsidejimo, tai paziurekim ka tik baigesi fantastiska ispustu kainu era
ir net pagalbiniai gaudavo tikrai padoriai ir kiek jie nuo to atsidejo?
Reikia pripazinti, kad toks mastymas ir elgesys budingas ne tik
statybininkams, nes esame sauni vartotoju visuomene :)
Tiesa, as nepavydziu nei pagalbiniams, nei statybininkams, nei dabar, nei
per buvusi pati statybu pika. Taip, jie oziai issikalinejantys ir kokybe
daznai smarkiai slubuoja, bet kai normalesni zmones dirbdavo gaila budavo
paziureti, nes be iseiginiu, iki velaus vakaro nuo ankstyvo ryto.