Tema: Re: Pagalbiniai darbininkai
Autorius: Ziogas
Data: 2009-07-20 00:21:31
> Viską apibendrinant, tikrai manai, kad jis atideda kažką tokie tikslam?
> Suprantu aš tuos skaičiavimus, bet nu abejoju, ar jie (bent jau absoliuti
> dauguma) atideda ateičiai...

Tai aisku, kad neatideda.
Bet jeigu jau skaiciuoti ir lyginti atlyginimus saziningai, tai reikia ta
visa socialiniu garantiju paketa ivertinti.
O, kad jie neatideda, tai patys kalti. Vieniems pasiseka, kitiems
nepasiseka.
Galima dar ir taip sakyti, kad tie pagalbiniai gauna didesni atlyginima
socialiniu garantiju neturejimo saskaita.
O jei jie noretu, tai galetu uz ta soc.garantiju paketa susimoketi ir buti
kaip visi.