Tema: Re: zhvyras aplink nama
Autorius: dz
Data: 2009-07-19 23:19:04
pas mane analogiskoj situacijoj apacioj patiestas drenazinis vamzdis, bet
pradzioj net ir su juo kose buvo...dabar dar ant virsaus pripilta kelines
skaldos (veliau bus dedamos trinkeles) per kuria vanduo jau sunkiai geriasi
tai nebeklimsta. Siaip jei daug vandens pateks i ta griovi gilyn ir jam
nubegimoi nebus - kose bus.