Tema: Re: Pagalbiniai darbininkai
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-19 15:37:06
bene cia daug? ant popieriaus tiek, o atskaicius mokescius kas beliks? Jukir jam kazkada reiks iseiti i pensija, papulti i ligonine, legalizuoti pajamas. Truputi keistoka, kaip ofise su kondicionieriumi , gaunantis alga  ir turintis soc garantijas-lygina savo alga , jau atskaicius mokescius, su  pagalbinio darbininko alga, neatskaicius mokesciu :))))