Tema: Re: Q:boilerio pajungimas KB
Autorius: servisas
Data: 2009-07-17 07:55:02
nu nu?
Vietoje apsauginio voztuvo issipletimo indas?
Apsauginis voztuvas skirtas apsaugai, o issipletimo indas- kompensavimui
vandens siluminio pletimuisi.
Idomu man, kas butu, jei taip sukeistum, o teno kontaktoriaus kontaktai
prikeptu ir vanduo boileryje uzvirtu, ka tas issipletimo indas pagelbetu?
Per puse sprogtu? Arba kaip cia buvo vieniem, kazkas vandentiekiui atsitiko,
tai rado manometra persukta ir rodykle uzstrigusia ant 16 bar ir puse
katelnycios vandens pribegusia per apsaugini, tai ka, tas vanduo butu i
issipletimo inda visas tilpes?
As tai sitoj situacijoj manau taip- na, manometra gali statyt, gali ne, bet
jei dings vandens slegis vandentieky turesi pats susiprast. Tas bandomasis
ventilis mano manymu lai buna, jei reiks is boilerio vandeni isleist- bus
patogu.
Manometras dar gerai ir tuo, kad matysi, ar labai svyruoja slegis sylant ir
salant vandeniui ir galesi sprest, ar statyt papildoma issipletimo inda, ar
ne.