Tema: Re: nekondicine buitine technika
Autorius: pjezo
Data: 2009-07-16 12:54:15
ja.
savo skalbimo masina irgi taip pirkau, buvo naudota, sutaisyta.
dave 2 metu garantija.
po 18 men sugedo- buvau maloniai nustebintas- atvaziavo patys i namus, apziureje paklause ko noreciau- susigrazinti pinigus ar kad sutaisytu, buvo pasirinkta remontas (tiesiog uz tokia kaina naujos niekaip nenusipirkciau).

beja pirkta buvo siaures miestelyje salia BMS, ten kazkokios firmos isparduotuve buvo.