Tema: Re: Tvora/kiemo vartai: kokie Kokiam tikslui?
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-07-16 11:29:58
ka cia snekat apie tuos vagis. paimkim du namus, viena be tvoros ir kita
su. vagiuz eis kur tvoros nera, nes plazma per tvora ne kas perkelt kai
jau kauks signalizacija. cia neina kalba apie neperlipimo galimybe per
tvora, manau neperlipamu tvoru nera, kalba eina apie papildomas kliutis
ir psichologinius dalykus. (kalba neina taip pat apie kvaistelejusius
narkomanus kurie eina galva per murines sienas :)