Tema: Re: Tvora/kiemo vartai: kokie Kokiam tikslui?
Autorius: Gedas B
Data: 2009-07-16 09:48:37
Hmmm.
Kurmių ir taip turiu sklype..... dėti 0,5m pamatą nuo kurmių.... neverti
kurmiai tiek mano pinigų...
Statyti tvorą kad gal būt per 20 metų vilniaus mieste nutrūks buliukas ir
atlėks - ir išleist tam dabar tūkstančius.... :)

Nu sakykim 1m aukščio tvora ir jau nelabai kas perlips greitai, ta prasme
jeigu jau lips per 1m tvorą tai ir per 1,5 m tvorą perlips. Va kaimynas
lentas sukalė tvoroj taip kad kaip kopečios jos dabar... Atsimenu armijoj
mokino per 1,5 tvora perlipti vienu judesiu... :)

Nu iš principo aš už tvorą - nu įprasta lietuvoj apsitvert, bet dar
nenusprendžiau kokia ta tvora... Va danijoj mačiau žmonės apsitveria tokiais
2 metrų spygliuotais krūmais - tikrai daug saugiau negu tinklinė tvora :)
Uošvio vartai 0,5m aukščio - nematau priežasčių kodėl vartai visur daromi