Tema: Re: pabarstas ant rulonines stogo dangos
Autorius: ND
Data: 2009-07-16 00:00:21
ka nori isgaut uzbarstydamas zvyra? tvirtumo? spalva?
gali bandyt prilydyt, bet sugadinsi tiek dangos, kad galesi nusipirkti
dukart tiek antrines (virsutines) dangos. tad atsisakyk tos minties. Lydomas
yra apatinis sluoksnis.
Beje, pas mane garazas jau antras sezonas uzlydytas tik pirmine danga. jokiu
problemu.