Tema: Dar, Oraputes kanalizacijai, to G.S
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-05-06 11:57:44
SECOH siuo metu gaminamos kinijoje. Suprantantiems tai jau daug ka pasako.
Vienybe prekiauja kinietiska produkcija. Geriau pirkti is Buitekos.
Membranos ilgaamziskumas priklauso nuo darbines temperaturos (jei ziema
prie -15 - ilgaamziskumas stipriai trumpeja) ir slegio kuris yra sukuriamas.
EL-200 maksimalus (ribinis) slegis yra 250mbar (2,5 m). Jei dirba 2 vnt.,
vadinasi reikalingas didesnis oro kiekis. Galbut reikejo parinkti
profesionalia orapute (ne membranine), kuri zymiai ilgaamziskesne. Jos kaina
apie 1500 euru. Visiskai neaisku kodel pasirinkta 2 vnt. - vienaje EL-200 is
principo yra dvi oraputes po vienu korpusu (2 varikliai ...).
   Taigi membranos plysta tikrai ne nuo dulkiu. Galbut Jus virsyjote gyli.
Gal but Jus is pradziu isigijote 1 orapute, o veliau antra ir nepadidinote
vamzdziu, kuriais tiekiamas oras diametro. Taigi gal vamzdis per plonas. Gal
jis per ilgas. Nezinia kur susidaro slegio nuostoliai.
   Siaip aisku ne mano reikalas, bet kyla dar vienas klausimas: kodel is
viso buvo pasirinktas EL-200 variantas ir dar 2 vnt. Kas ten pas Jus - kos
viesbutis? Nes vienai seimai uztenka EL-60 pagal debita. Gal Jums kas blogai
suprojektavo.

P.S. neturiu nieko bendro su Buiteka. Tiesiog jie turi oraputes pagamintas
Taivanyje - kapitalistineje salyje.

G.S. rase