Tema: Re: Nilfisk auksto slegio plovykla
Autorius: AWD
Data: 2019-05-16 18:20:52
tai yra amazono garantija..

"Vaikis_"  wrote in message news:qbjjiq$onm$1@trimpas.omnitel.net...

bzik <bzik@bzik.bz> Wrote in message:
> Gitana neapsiima? ?iaip priklauso nuo gamintojo pozicijos.Karcher
> patvirtino, kad joki? problem? su pirktu u?sieny. D?l B&S variklio taip
> pat buvau gav?s patvirtinim?.2019-05-16 13:09, Vaikis_ ra??:> "ostapas"
> <bertamarija@gmail.com> Wrote in message:>> amazon.co.uk vis akcij?
> paduoda"Vaikis_"  wrote in message
> news:qbj7d8$b4j$1@trimpas.omnitel.net...-- Sveiki, yra kas prekiauja
> Nilfisk auksto slegio plovyklom gerqkaina? :)----Android NewsGroup
> Reader----http://usenet.sinaapp.com/> > Akcijos dar ne viskas,  beda jog
> [...]

Niflisk atstovui paskambinus sake jog garantijos neatliks jeigu
pirkta ne LT,  aisku detales uzsakyti galima per Gitana ar kita
pardaveja.
Atrodo gyvenam EU, bet kai kurie issipisineja. Juolab gitanos
kainodara zemiau plintuso, turbut asilu iesko kas pirktu uz tiek.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/