Tema: Re: katilas
Autorius: fenix
Data: 2019-05-11 11:14:28
2019.05.11 09:56, Teisybes Dele rašė:

> As tai pradeciau nuo apsiltinimo.
> Tada paaisketu kad namukui uztenka 1 burzuikes.
> Arba jei jau investuoti i "centralini", uzteks 10 kW katilo ir
> radiatoriu nereiks 10 shpiziaus sekciju ant lango.
> Nes scenarijus "turim mishka, tai davaj degint" kazkaip neatrodo labai
> racionalus. Miskas OK chaliavnas, bet dirbti peckuriu ir sildyt kosmosa
> patiems reikes.

turiu viena drauga, su kuriuo pazystamas nuo postudentiniu laiku. jisai
ismoke mane exceliu ilgalaikius asmeninius finansinius planavimus
skaiciuot. tai vat kai taip susivedi, tai daug kas, kas atrode pigu -
pasidaro brangu, ir atvirksciai.

cia ne mano troba, bet as taip ir padaryciau: susivesciau, kiek kainuoja
pastato shiltinimas + mazesnis sildymas ir kiek sildytis dabar. IMHO
butent situo atveju skaicuojant 20m laikotarpi (gali pridet malku
brangima, banko paskolos procentus ir infliacija) siltinimas neatsipirks.