Tema: Re: Robotas vejai
Autorius: Doncius
Data: 2019-05-06 19:07:14
Nu as ji naudojau tik 3 men pernai. Jei iki to tekdavo per savaite 1-2
kartus pjaut su benzinine ir kokius 8-10 kartu eit ispilt deze, tai
paskutinius tuos 3 men pamirsau apie pjovima ir nesiojima.

Pjovimo mechanizmas kaip ir pas Husqvarna 3 kartus brangesne. Realiai
galvojau apie Husqvarna, bet niekas is pazystamu, nei sitam forumiuke neturi
ir negalejo pasakyt realiai tai veikiantis daiGtas ar ne. Zodziu
nusprendziau rizikuot ant saves ir imt pigesne alternatyva. Draugas turi
pora metu Worx akumuliatorini trimeri - nu viskas veikia kol kas ir pas ji,
ir pas mane. Siaip as ziauriai priesiskai pries visus kiniecius nusiteikes,
nu bet sitas kol kas uz savo kaina tikrai atidirba. Dabar suprogramines, kad
pjautu po 10 val per diena - 5 val pjauna, 5 val kraunasi (ar kazkaip
panasiai, nematavau niekad). Nusprogs po garantijos - tada ziuresiu vel ka
nupirkt galima, net neabejoju, kad laikant begui pigs ir Husqvarnos ir
atsiras kitokiu geresniu alternatyvu.

O kas blogai - tai pagrindas turi but labai lygus, nes max pjovimo aukstis
tik 6 cm, ir visi nelygumai islenda.

"tranzoo"  parašė naujienų news:qapjsb$476$1@trimpas.omnitel.net...

sian bauhofe, kol laukiau - du atnese remontuot. cia seip.

as nepirkciau, nepatinka kaip padarytas pjovimo mechanizmas.

dabar galit klausyt donciaus ditirambus jam.