Tema: Re: Klausimas meistrams dėl sąramų ir žiedo
Autorius: Egidijus
Data: 2009-04-17 09:51:26
Manau, kad ne "architektė", o "konstruktorius" įrašė sąramą. Ir ji
tikraisiai sudaryta iš dviejų tarpusavyje sujungtų lovinių profilių 16 cm
aukščio, plūvis atrodo panašiai taip [-]. Jeigu sąramą teisingai
suskaičiuota, tai ji yra ne mažiau patikima už pačio vietoje išlietą sąramą,
padarytą pagal liudies meistrų nustatytas charaketristikas "jau daug namų
pastačiau, bet taiop niekas nedaro".

Dėl šalčio tilto, tai manau, esi neteisus, nes juk sąramą neis per visą
sieną iki lauko, bet bus apšiltinta kaip ir visa siena, t.y. turbūt 15 cm
akmens vatos ar polistireno. Todėl bendra konstrukcijos šilumos varža yra
nulemta šilumos izoliacijos varžos, o ne nešančios konstrukcijos.
Paskaičiavęs viso buterbrodo storį sąramos vietoje pamatytum, kad toje
vietoje šilumos laidumas pablogėtų gal ~1-2 proc, bet ne daugiau. O kai
suskaičiuosi bendrus viso namo šilumos nuostolius, tai pamatysi, kad ši
vieta absoliučiai nieko nelemia bendrame šilumos balanse.

Egidijus