Tema: Re: Klausimas meistrams dėl sąramų ir žiedo
Autorius: Tamtaram
Data: 2009-04-17 00:51:54
kokias saramas daryti, blokelius stori ir kitus tech. sprendimus priima ne
architekte, o konstruktorius. ir tokie patarimai, dek ploniausia armatura ar
statyk metaline sarama yra neatsakingi.Metalines saramos tau kainuos nemazus
pinigus, per mazas armaturos kiekis ir netinkama vieta tau itakos galimus
sienos skilimus.