Tema: Re: Klausimas meistrams dėl sąramų ir žiedo
Autorius: new
Data: 2009-04-16 15:52:34
2.5 m tai ne toks ir didelis tarpas, mano blokelio aukstis 30cm, tai tokio
aukscio liejau ir sarama, kad nereiktu paskui blokeliu pjauti.
dejau 3 eiles po 4 vnt armaturos 12mm. kol kas metus laiko, skilimu jokiu
nera ir tt, ant jos perdangos plokstes 6m ilgio.
aisku uzleidau ant blokeliu po 40cm ar 50cm i sonus, kitom saramoms pvz 2a
tai 20cm uzleidinejau.

idomiau buna su dvigubo garazo saramom, o cia...