Tema: Re: Klausimas meistrams dėl sąramų ir žiedo
Autorius: eimaz
Data: 2009-04-16 11:04:46
betonas atlaiko gniuzdyma o armatura linkima. ziede jokio linkimo nebuna,
jis surisa visas sienas ir turi but atsparus pagrinde tik gniuzdymui, todel
armaturos storos ten tikrai nereikia det.
kas liecia anga, ten jau armatura turi buti paskaiciuota konstruktoriaus.
tik kokio bb architekte paskaiciavo metaline sija, tai neaisku. as 5m angoj
ir tai liejau sarama, aisku ji nelaike antro auksto.
tavo vietoje sarama ir zieda lieciau atskirai.