Tema: Re: mdaa... :) sutaupyti ner sansu.
Autorius: CodeC
Data: 2013-10-20 17:22:51
On 2013.10.20 14:55, Evaldas wrote:
> Viskas teisybe, bet be siaip priedurniu pilypu dar yra nachalai vagiantys
> karsta vandeni, prisistatantys papildomu radiatoriu sekciju del ko paskui
> pilypams ir atrodo, kad geriau atsijungti.

zmones tiesiog nori komforto. kad durdome su niekuo neina susitart -
kieno problema? as jau isivaizduoju atsakyma bendrijos susirinkime tu
visais besipiktinanciu 'teisuoliu', kai jiems butu pasiulyta sildymo
sistemos kapitaline renovacija su individualia apskaita ir t.t. taigi -
brangu, prabangu, 'man ir taip gerai', 'tegu kiti daro kam reikia', 'man
ir 16C gerai - tris adijalus turiu namie', 'as kompensacija gaunu, man
isvis px'. tai dabar kazkas turi del tokiu senoviniu traumagalviu sedet
su trim radijatoriaus sekcijom, dviem gyvatuko vingiais ir 16C namie,
nes kazkas durdome dejes skersa ant kitu bendradurdomiu poreikiu ir
nuomones ir iniciatyvos? ko tada stebetis ir piktintis, jei kazka
bandatys pakeisti padaro pakeitimus savo galimybiu ribose? pasikabino
normalu radiatoriu, kuris susildo BENT jau iki 20C, pasidare gyvatuka
normalu, nes vonioj netenkina supisti 18C ? dar kazka - nes nesinori
gyvent tu beveik-bomzu lygyje. o tiems beveik-bomzams pavydas bamba
drasko, nes jiems visi aplink protingesni ir galintys sau daugiau leist
- must die.
beje, cia as ne is savo patirties - is pazystamu. man, aciu kazkam, teko
labai neilgai panasiam durdome gyvent ir daugiau nesiruosiu.
praeitais metais tik vienintelis panasus klausimas buvo kiles - kazkam
atrode normalu sildymo sezonu metu 14C grindu (15-16C 1.5m aukstyje)
temperatura, nes pigu. nes normalia temperatura pasiekti, tai reik bent
jau kazkiek tuos radijatorius atsukti, kad ir 3 sekcijas. o juk tada -
KAINUOJA. juk neturinciu ka veikt teisuoliu pagr. uzsiemimas susitikus
yra padejavimas kiek 'pas mus sildymas kainuoja'.
pora pagrasinimu ir skundu suveike labai greitai - temperatura pakilo
iki 21-22C. saskaitos - mazdaug dvigubai. kam per daug - tegu keliasi i
kaima ir kurena malkas.