Tema: Re: grindinis vietoj radiatoriu: nuo centrinio sildymo
Autorius: Mikrobas
Data: 2013-10-20 01:37:34
Realiai naudojamas jau ~7metai, grindinis nuo centrinio sildymo. Butas 50m2
Aisku su kolektorine spintele, pamaisymo mazgu, atskiru cirkuliaciniu
siurbliuku.
Temperaturos reguliatorius tik bendras visiems konturams pagal didziausia
bendra erdve (yra ir lauko temperaturos daviklis), todel kartais bute
jauciamas minimalus temperaturu skirtumas - nedaugiau 1-2laipsniu.
Vonioje silumos siek tiek truksta, ypac pereinamais laikotarpiais. Nepadeda
ir ten esantis gyvatukas.
I grindis paduodama nuo 24 iki 32 laipsniu priklausomai nuo lauko
temperaturos.
Bendrai paemus tokiu sildymo budu patenkinti.
Saskaitos uz sildyma panasios kaip ir kaimynu, pas mane pastoviai nustatyta
22, kaip pas kaimynus nezinau, bet jausmas uzejus i svecius kas prisukta
labiau, todel lyginti nelabai iseina.