Tema: Re: grindinis vietoj radiatoriu: nuo centrinio sildymo
Autorius: Darius-B
Data: 2013-10-19 22:11:44
Del noru nezinau, bet dabar pas mane sienas glaisto, dazo ir visur tik
grindys sildomos.
Gal reikia priprasti prie to grindinio sildymo, bet kol kas man jis visai
nepatinka. Temperatura 1.5m aukstyje 17..19C, tik truputi pajudi ir jausmas
toks lyg temperatura butu kokie 25C.  Apie 50C padavima i grindis is vis
tyliu (dabar paduodu 30C)
Pasibaigs glaistymai, dazymai... pakabinsiu radiatorius, dujas pakeis kietas
kuras ir grindinis sildymas eis parukyti:)

"Mantulis"  wrote in message news:l3u4lj$lj$1@trimpas.omnitel.net...

Nauja statyba, ~70kvm, noras nuimt radiatorius, ir vietoj ju grindini
isvedzioti.
Danga - azuolo parketas.

Ar esat kas realiai mate, kokie pamastymai?

http://www.mantulis.lt