Tema: Re: grindinis vietoj radiatoriu: nuo centrinio sildymo
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-10-19 21:52:26
aš ne apskaityma turiu galvoj. kaip iš termofikato kurio temperatūra iki 90
laipsniu padaryt 35 neiterpiant šilumokaičio? o jei bus šilumokaitis tai
ribojant namo termofikato debitą per jį manau tai pavyktų padaryt, bet tada
sistemoj bus šilumokaitis šilumos punkte kuris bendra namo termofikatą
reguliuos ir dar vienas bute.. p.s aš nesantechnikas ir su tuo nieko bendro
neturiu, rašau kaip man atrodo :D

"ejs"  wrote in message news:l3u7su$2kh$1@trimpas.omnitel.net...

2013.10.19 17:57, Aurimas B rašė:
> tai čia joks nereguliavimas, o tik apskaita individuali.. įsivaizduoju
> turi būt termofikato kontūras visame name ir kiekveinam bute
> šilumokaitis, cirkuliacinis siurblys ir t.t (tipo mini šiluminis mazgas)

blogai įsivaizduoji. Sunaudot ąšilumą galima apskaityt ir be papildomo
kontūro.

> nes kokiu būdu kitaip reguliuosi vandens temperatūrą?

per debitą.

--
ejs