Tema: Re: svajoniu NAMAS
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-02-20 00:00:50
o kas tau trukdo prieš užkeliant/užvežant namuką, toje vietoje pasidaryt
pilnavertį pamatą?

"benamis" <noriu@namo.va> wrote in message
jei jau statyti tai normalu su pamatais ir tt visais atzvilgiais pilnaverti
nama. Va del to ir mastau kas butu pigiau ar konteineriu pagrindas/ karkasas
butu pigesnis, stipresnis tarkim iprasto karkasinio namo atzvilgiu ir ar
isvis verta apie tai mastyti musu gamtinemis salygomis. O siltinimo,
apdailos ir tt kaskai juk bus mazdaug tas pats .

"ShowmanaZ" <show@takas.lt> wrote in message
buvom mes cia irgi panašiom temom kalbeje, net šiokia tokia vizualizacija
turiu, jei indomu galesiu ir imest...

> jau senokai internete radau info apie namus pastatytus is
> konteineriu, jie po kelis/ keliolika suvirinti ir  aisku apsiltinti,
> apdirbti, instaliacijos, ventiliacijos visokios ir tt ir panasiai.
> Na is principo tai gaunasi kazkas panasaus i karkasini nama
> siaip jau.....

Na, konteineriai tau kainuos nedaug, taciau visas irengimas, apstatymas,
visa tai kainuoja kaip ir bet kur kitur. Tad kam išradinet dvirati? Juk yra
pakankamai nebrangiu kilojamu namuku, kainos 10-40K Lt. Su visa iranga,
baldais, virtuves iranga, voniom/tualetais, miegamaisiais, lovom, spintom.
Kiti turi dujini centrini šildyma, nuo paprasto baliono (užsiknisimas
šaltesne žiema juos kaitaliot kas pora savaiciu, bet hey - juk tai žymiai
pigiau nei bet koks buto šildymas!).
Jei turi kur toki namuka pasistatyt tada išvis jokiu bedu. Juk jie
parduodami ir lizingu.

> Mano klausimas labiau del popierizmo, nes techinene sio projekto
> puse mazdaug aiski butu. Man idomu kiek tai realu lietuvoje ir ar
> isvis imanoma? Na karkasas kaip ir metalinis butu, o cia vandens,
> duju, elektros instaliacijos.. Ar imanoma butu sutvaryti reikiamus
> leidimus ir visa tai suvesti i priduota nama paruosta gyventi??

Vat del leidimu nežinau tiksliai, bet manau jei pamato nedarysi tai ir
leidimu nereikes, nebent kokiam draustiny ar saugomoj teritorijoj. Dujas
pasijungi nuo baliono, elektros ivadas žinoma sklype butinas, vanduo gali
but iš šulinio, galima pasistatyt siurbliuka su hidroforu - nereikes su
kibirais lakstyt...
Tik be apšiltinimo ten šaltesne žiema bus žinoma sunku. Ta darbeli gali
pasidaryt ir pats, nieko ten sudetingo.