Tema: Re: Q. kampu/sujungimu murijimas
Autorius: Arvydas
Data: 2012-09-22 22:48:51
ačiū už atsakymą.
Pas mane "mūrininkėliai" nenorėjo surišti kamino su pertvarine siena, nors
ant vieno pamato buvo...

Arvydas

"Aurimas B"  parašė naujienų news:k3i229$b7i$1@trimpas.omnitel.net...

negalima jei kamino pamatas atskiras, jei pamatas tas pats, tai galima ir
reikia tvirtint.. atskira pamatą daro nes po kamnu didesne konscentruota
apkrova gaunasi, ir jei silpnas gruntas bei pamatas gali kaminas pasėst, ko
pasekoje skils ir siena..

"rk"  parašė naujienų news:k3hpg7$1sd$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kas blogai su kaminu? Tai kaip ta siena prie kamino prijungt?
Kaminas schiedelis, rondo