Tema: Re: Idėjų rąstinio namo apkalimui?
Autorius: Kresas
Data: 2011-08-13 15:43:17
na nezinau as tos technologijos kuom ir kaip tepdavo, gal koks aliejus ar
dar koks marmalas bet stovi statiniai keli kaime tokie tamsiai rudi i
juoduma net, nei kvapo jokio nei puna, gal jau per kiek laiko nudukes tas
kvapas:)Dazniausiai, kaip ir minejote, apkalama budavo ir tiek ir
isstoveddavo belenkiek laiko.Bet ten ir prasideda niuansai mediena reik
zinot kada pjaut, kaip ir kiek dziovint, kaip ir kada sukalt ar statyt, daba
neber tu ziniu arba mazai kas beismano senasias tehnologijas.Mediena
pjaunama belenkada, nuvaro i dziovykla ir dzin, namas irgi pastatomas per
3menesius ar net greiciau:)