Tema: Re: zidinys kai name yra geoterminis sildymas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-06-16 07:48:25
Jeigu turi nuosava nama tai reikalingas ir zidinys interjere. Kartu tai UPS'as sildymo sistemai. Man, asmeniskai, UPS'as buvo svarbiau. Todel nusprendziau tai, kad jeigu nepavyks svetaines interjere ikomponuoti krosnies tai, kad svetaines interjere butu kaip zidinys, o malku padavimas butu is pagalbiniu pqaqtalpu puses/katilines, tai statysiu krosnele. Bet pavyko.

> Bendroj sumoj grazu, malonu pasedet su brendziu, bet rinkciausi krosnele
> ir dar su vandens konturu, kad bereikalo malku per
> kamina nemetyt

Argi be reikalo malkos metomos su, jeigu nera vandens konturo?  Su/be vandens konturo krosneliu eksplotacijos skirtumai beveik tokie patys kaip KKK ir "zvakes" tipo. Pas mane krosnyje itaisytas gyvatukas. Jeigu su juo ikaitinsiu boileryje vandeni tai butu tai ka tikiuosi siuo metu. Ir tik tiek. Bet ar verta del tiek tureti problemu su kaminu, aprukusi zidinio stikla, gal dar kondensata...
---
Pagalba statytojams http://stataupats.com/