Tema: Re: kur isigyti derą dalgį?
Autorius: svarusvanduo
Data: 2011-06-15 00:03:03
Kaip kazkas minejo auksciau skirtinguose Lietuvos regionuose pjovimo
technika skirtinga. Vienur pjaunama stovint tiesiai, kitur siek tiek
pasilenkus, todel skiriasi ir dalgio sureguliavimas (asmenu ir dalgio
tvirtinimo kote kojeles kampas, koto konstrukcija - skirtingai isdestytos
rankenos) bei pacio irankio laikymas ir judesys. Mane moke pjauti siek tiek
pasilenkus. Siam budui zinau viena reguliavimo niuansa - atstumas nuo
vidurines rankenos iki dalgio galu (iki tvirtinimo prie koto ir iki
smaigalio) turi buti vienodas, nes kitaip dalgis arba griebia per daug, arba
per mazai. Koks budas tau tinkamiausias nezinau, priklauso nuo to, kas
pamokys.