Tema: Re: kaip ismokti pjauti dalgiu?
Autorius: Jonas
Data: 2011-06-14 12:31:40
dar SSSR armijoje gavau klausimą:
-Ar yra Lietuvių?
-Aš
-Tai žolę dalgiu , aišku, moki pjauti?
-Žinoma moku. ( esu užaugęs mikrorajone ent esfalto, man net neaišku buvo ka
daryti su tuo dalgiu, bet kaime mačiau kaip giminaičiai jo dirba. Kadangi
pas mus avia bazėje vasarą buvo marios žolės kurią reikėjo pjauti. Geras
darbas, pjauni, nuslenki už angaro priguli valandėlei , vėl pjauni, žodžiu
atleistas nuo visų kitų pareigų. )
Tai kaip nepjausi. Niekam nebuvo įdomu kaip pjauni, svarbu rezultatas.
Žodžiu pamojavau gerai, tai ir pramokau ir pjauti ir pagalasti. Dabar
namuose, savo dar nesukultūrintą kiemą kiemą kokius 6a be problemų
nusišienauju.
Norėsi, išmoksi nesunkiai, nieko ten baisaus