Tema: Re: mokivezi akcijos/ ar verta pirkt dazus?
Autorius: audrius
Data: 2011-05-14 21:32:07
offtopic: ermitazo pardavejai daznai labai nervuoti, savo reikala ismano silpniau nei senukai pvz
kazkaip nemaloniai nuteikia, jauciu algos zenkliai mazesnes ar siaip uzpisineja kazkas
pradzioj galvojau, kad as kazkaip ne taip tariuosi, gal su kokiu mazos vertes reikalu nervinu,
bet kad senukuose paprastai susikalbu ir tokiu problemu nekyla