Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-22 23:58:44
Ir šiaip būtų sveika atskirti 2 tipinius atvejus

1 - nieko nėra karštam vandeniui ruošti
2 - įsikirtinėjama į jau esamą karšto vandens paruošimo sistemą.

"bet_kas"  parašė naujienų news:imb5kd$ac$1@trimpas.omnitel.net...

Nematau skaičių, raidžių skaičiuot nemoku bei jų mažoka kažkaiptais.
Boileris yra su vienu konturu, dabar naudojamas => reikia pirkti
naują papildomą.

"Signalizacija"  parašė naujienų news:imb1d6$rft$1@trimpas.omnitel.net...
Tai skaiciuok
SK
cirkuliacinis
vamzdziai nuo stogo zemyn
kontroleris
Cia yra tai ko reikai papildomai, darant sk sistema
o boileris juk taip ar taip bus reikalingas, ir cia jau turi pasrinkima ar
pirkt koki drazice su vienu konturu, ar uz ta pati pirkt su dviem konturais,
bet gal ne drazice