Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-22 17:52:28
Kodėl nereikia? Reikia. Tačiau ji turi smulkią
bonus funkciją - namą šildo žiemą tai viena,
ji jau yra ir išmetama nesiprašo tai antra.

"Signalizacija"  parašė naujienų news:ima9i7$sjc$1@trimpas.omnitel.net...
o cia uz 50 per menesi kai vanduo karstas is krano bega sistemos jokios
visai nebereikia? ji kainuoja lygiai 0?