Tema: Re: boilerio pajungimas prie katilo
Autorius: Evaldas
Data: 2010-10-05 11:02:28
"AMB" <sfsfsfsfsdsdfsdfs@sfssft.lt> wrote in message news:i8el79$dpe$1@trimpas.omnitel.net...
> paskaiciau stropuvos cia toki straipsniuka
> http://www.stropuva.lt/upload/files/Katilo_veikimo_paaiskinimas.pdf raso,
> kad tipo negerai jungti boileri lygiagreciai katilui. ka manot? man atrodo
> kitaip nesamone jungti. turiu omeny ne apie konkreciai stropuva, bet su
> visais katilais.

Na rašo, kad negalima be jokio srauto ribojimo ir rekomenduoja balansinius vožtuvus, o tai visai protinga IMHO.

>dar idomiai raso, kad negerai kai cirkuliacini jungia
> termorele pasiekus nustatyta temp. nu zodziu paskaitykit patys.

Teisingai rašo, tikrai pastebėjau reiškinį, kad kol nusistovi režimas katilas "siūbuoja" (jo temperatūra ir oro sklendės padėtis) ir savaime suprantama tai nėra gerai, bet stovėti prie katilo ir reguliuoti ketureigį + cirkuliacinį man irgi tingisi.  Todėl yra kaip yra.
Arba reikia labai krūtos automatikos kuri sužiūrėtų viską: ketureigį, cirkuliacinį, oro sklendę.