Tema: Re: Kaip pigiai pervesti lėšas į RUS?
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-22 17:36:43
Gal as ko nors nezinau. Papasakok, kaip vokietis, galetu man pervesti pingus. kad ju i mano saskaita ikristu tik 50 eur centu maziau. O tai, dabar , pastoviai-nuo jo pervedamaos sumos man ikrenta apie 3 proc. maziau.   As sneku-ne apie tai kiek vokieciui nuskaicius, o kiek man ikris, jeigu jis perves man tarkim 100 eur i Lietuva is Vokietojos! Tad cia tie niuansai, nuo pp balanso ar nuo jo korteles, visiskai neturi reiksmes.