Tema: Re: Kaip pigiausiai isgryninti pinigus
Autorius: Saulius
Data: 2011-08-20 14:07:57
On 2011.08.19 14:59, aspats wrote:

> Sita jau buvau girdejes. Nebeveikia, grazina grynais tik tada kai padedi
> grynais. Dar radau, kad uz 10 lt paemus paslaugu plana Sumanus, virsijus
> 3500 lt bus 0.4%, tai jau per puse beveik susitaupo. :) Itariu, kad
> pigiau ir patogiau nieko nebebus.

   Tada jau tikriausiai taip. Nebent susirasti kitą Lietuvos banką, kur
išgryninimo mokestis būtų mažesnis, ir persivesti ten.

   O šiaip kam aplamai reikia grynintis tokią sumą? Vis tiek juk pinigus
ar į indėlį, ar į fondą, ar dar kitaip investuosi. Jeigu skolas
gražinti, irgi geriau pervesti pavedimu, negu lagamine nešti. O maistui
turėtų užtekti ir tų 3500Lt. Jau nekalbant apie tai, kad parduotuvėse
gali ir kortele atsiskaitinėti.

   Čia tiesiog pastaba. Tiesiog pačiam jau seniai nebėra tokio poreikio
grynais pinigus laikyti...

   Saulius