Tema: Re: Seb ikainiai
Autorius: Saulius
Data: 2011-08-10 08:52:13
On 2011.08.10 00:35, VilmisV wrote:
> Gal man buvo kokia isimtis ant accounto uzdeta ar koks bugas. Nes ligi
> siol nuo ikritusiu i saskaita pinigu bankas sau procentu nepasiimdavo ir
> uz nuimta suma is bankomato dar birzelio
> men nei cento neatskaiciavo.

   Kad nuimant pinigus nuo kortelės, nenuskaičiuotų pinigų paprastai
turi būti į tą kortelę pervedamas atlyginimas. Ar kažkas panašaus. T.y.
jeigu kortelė realiai naudojama (su pastoviai ateinančiais pinigais),
tai bankai pasiūlo nemokamų variantų.
   Pavyzdžiui, SEB'e yra paslaugų paketai, kur gali už fiksuotą mėnesinį
mokestį gauti nemokamą kortelę su nemokamu išgryninimo limitu +
nemokamus tarpbankinius pavedimus (Lietuvoje). Nors jei į kortelę
pervedamas atlyginimas nemokamą išgryninimo limitą gali ir taip gauti
(IMHO, nes 100% negarantuoju - reikia klausti pačiame banke).

   Kad neatskaičiuotų pinigus nuo įkritusių pinigų iš kito
žmogaus/įmonės reikia žiūrėti banko įkainius. Iš kitų bankų įkainiai
paprastai visada būdavo, ir net ne tokie maži (ypač, jei kokį
tarptautinį gauni). Nes kažkokią nedidelę sumą ima centriniai
tarpininkai (Lietuvoje - Lietuvos banko atsiskaitymų centras). Tai
Lietuvos bankai kažkaip visa tai stengiasi "kompensuotis". Neklausk
manęs kodėl taip daug ir panašiai - aš tiesiog tau informaciją suteikiu. ;-)

   Jeigu pinigai atėjo iš to paties SEB'o kito kliento, tai tau už
pinigų įkritimą nieko nekainuoja. Smulkiau gali pasižiūrėti pavyzdžiui
čia: http://www.bankai.lt/seb-bankas/seb-pavedimai .

   Kiek žinau visi Lietuvos bankai taiko panašius (daugiau ar mažiau)
įkainius.

   Iki,
   Saulius