Tema: Re: Q: kaip nurašys kortelės aptarnavimo mokestį, jei sąskaitoje neturiu pinigų? :)
Autorius: panoramiksas
Data: 2011-04-17 23:26:47
:)
Aš tik šiaip klausiu... Įdomu, kaip jie elgiasi, jeigu neturiu pinigų.
Vis tiek artimiausiu metu važiuosiu į banką, tai turbūt teks sumokėti.
Ačiū už info.

"Saulius" <ssaulius123@gmail.com> wrote in message
On 2011.04.17 20:16, panoramiksas wrote:
> Labas,
> SEB Visa Classic debetinė, aptarnavimas 29 lt.
> Pinigų sąskaitoje lygiai 0. Jie man delspinigius sugalvos
> ar ką padarys? (Šiaip ketinu atsisakyti kortos).

   Pabandys nurašyti nuo kitų sąskaitų SEB'e. Jei tokių nėra (arba ten
irgi nulis) tiesiog patapsi skolininku. Į teismą gal nepaduos, bet
ateityje kai prireiks paskolos, bus "minusas" paraiškos vertinime. Ir
tai liečia ne tik SEB'ą, bet ir visus kitus Lietuvos bankus, kurie
panašia informacija keičiasi. Juk niekas nenori duoti paskolos asmeniui,
kuris skolingas kažkam kitam, ir nesiruošia tos skolos gražinti. ;-)

   O kame problemos tuos 29Lt sumokėt? Jei jautiesi neteisingai
"apmokestintas" (tipo, per mažom raidėm sutartyje buvo parašyta, kad
automatu pratęs), tai kelias pas vartotojų teises (kaip ten ta kontora
vadinasi???) - gal padės. Jeigu ne, tai sumokėt nesunku net neišeinant
iš namų. Iš kito banko sąskaitos per internetinę bankininkystę pervedi
trūksmą sumą (plius tarpbankinio pavedimo mokestį) ir jis pasidengs.
   Nors šiaip manau, kad ir paskanbinus, galima sutarti, kad kortelės
nepratęstu (nors gal ir klystu).

   Anyway, keistas tavo klausimas. Negali suprasti, kokiu tikslu tu tuos
29 litus nenori mokėti. Jei dėl delspinigių irgi reikia skaityti sutartį
(arba skambinti į banką, jeigu skaityti nemoki).

   Saulius