Tema: Re: Virsijau PAypal limita, kas toliau?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-01-18 17:10:25
o tai kaip zinai kad virsijai? gal dar tiesiog dar sistema neprasisuko ir
nepaprase tu patvirtinimu ?
 nepamenu kaip man buvo, bet ir po to ju apribojimo buvo galima naudotis. o
resolution center nieko nera ? paziurek kad ir closed cases - gal jie
persigalvojo ?
as pamenu viska nuskanavau ir uzuploadinau jiems - buvo ten parodyta kur.