Tema: Re: Geros kreditines korteles salygos?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-01-16 21:07:10
siulyciau seb visa revolving, zinoma gauti ja kaip busto paskola...

privalumas pries kitas korteles, kitos korteles duoda atidejima tik tuo
atveju, jeigu jomis atsiskaitai, o jeigu padarei pavedima, % kapsi iskarto.
tuo tarpu revolvingas duoda atidejima tiek jeigu atsiskaitei, tiek jeigu
padarei pavedima, tiek jeigu isgryninai bankomate pinigus (zinoma to geriau
nedaryti, komisiniai kosminiai).

minusas duoda atidejima iki kito men 15d, tai reiskai, jeigu atsiskaitei
sakykime sausio 1d atidejima turi 45d, o jeigu 31, tai jau tik 15d.

kita korta kuria as myliu :) yra amex, myliu del dvieju preizasciu,
atsiskaitant uzsienyje valiutos keitimo kursas yra naudojamas buhalterinis,
bent jau iki siol taip buvo (pvz atsiskaitant uk 2009m seb visa electron ir
revolving paskaiciavo svaro kursa +10ct lyginant su amex, turint omeny, kad
as tenais isleidau apie 2k svaru, tai galima paskaiciuoti kiek sutaupiau
atsiskaitinedamas amex), kita priezastis graza, man pakolkas ta korta
susimokedavo pati uz save.

"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
> kiek žiūriu įvairius bankus, nerandu kažkuo įdomesnių pasiūlymų įsigyti
> kreditinę kortelę. Net nenurodoma, kiek dienų gaunamas kredito limitas
> be palūkanų. Taip Lietuvoje nebūna?
>
> Ar visgi žinote, kuris bankas suteikia geras pajamas gaunančiam
> privačiam asmeniui kreditinę su bent keliais tūkstančiais litų kreditu
> bei bent 20 dienų kai neskaičiuojamos palūkanos?

Swedbank'o „Mastercard Standard“ ir „Visa classic“: 25d.
Atitinkmai Gold variantams: 30d.
Platinum: 35d.

Viskas web'e nurodyta:

http://www.swedbank.lt/files/files/klasikine.pdf